Zamów do 12:00, odbierz jutro

Geek&Gorgeous

Obrazki dla producenta Geek&Gorgeous

"nie istnieje żaden sekretny składnik"

To dewiza, którą wyznaje Judit Racz - blogerka, założycielka serwisu kremmania.hu oraz twórczyni marki Geek&Gorgeous. Cierpiąca na trądzik wieku młodzieńczego szukała produktów, które pomogłyby jej skórze. Zainspirowana książkami Pauli Begoun (twórczyni Paula's Choice) oraz pracami Leslie Baumann, po latach prób i błędów stworzyła rutynę pielęgnacyjną, dzięki której udało jej się pozbyć trądziku.

Dziś opracowuje koncepcję marki G&G, składniki aktywne i produkty by osoby z podobnymi problemami, jakie miała kiedyś ona sama, mogły lepiej i skuteczniej pielęgnować swoją skórę.

Idee marki Geek&Gorgeous

1. Minimalna ilość substancji pomocniczych i wypełniaczy

Kosmetyki G&G zawieraj tylko niezbędne i korzystne dla skóry składniki - ogranicza się w nich do absolutnego minimum substancje pomocnicze i wypełniacze. Jednocześnie rezygnując z substancji zapachowych, barwników, alkoholu, produktów ropopochodnych, parabenów i siarczanów oraz unikając stosowania alergenów i wyciągów roślinnych.

2. Znana ilość substancji czynnych

Marka dołącza do grona producentów podających na opakowaniach swoich kosmetyków dokładne stężenia składników aktywnych w nich zawartych. Ten trend odpowiada na potrzeby konsumentów oczekujących konkretów, w tym liczb i podstaw naukowych od produktów, które stosują.

Oferta produktów Geek&Gorgeous

Geek&Gorgeous B-Bomb Serum z 10% niacynamidem

• Lekkie serum z witaminą B3 i cynkiem dla skóry tłustej, mieszanej, z rozszerzonymi porami • 30 ml

Geek&Gorgeous aPAD Serum z azeloglicyną

• Lekkie serum do skóry zaczerwienionej, trądzikowej i z przebarwieniami • 30 ml